Rabu, 15 April 2009

Al-Fatihah..

Al-fatihah utk kwn aku muhd faiz tajudin yg baru shj telah pergi ke rahmatullah..
pg td aku dpt msg mengatakan arwah tenat,
perkiraan aku arwah masih boleh diselamatkan...
aku segera hubungi ayu utk mendapatkan kepastian krn beliau bekerja di tempat yg sama.
kami bercadang utk melawat slps ayu abes waktu bekerja..

kira2 jam 11> aku mendpt msg,rakan aku memberitahu keadaan arwah agak kritikal,
aku mengambil kptsn utk dtg melawat slps lunch..
sewaktu aku tiba rakan2 lain sudah rmai..
ms 2 aku xdpt melihat arwah krn dr sedang bertarung utk menyelamatkan arwah..
hmpir sejam aku menunggu akhirnya arwah pergi meninggalkan kami..
terasa sayu n sedih..teramat sedih..
walaupun aku xbegitu rapat dgn arwah tp aku ada menegur keadaan fizikal arwah yg semakin kurus sewaktu kami bertemu di maulana..
arwah agak ramah pd masa itu..
sungguh aku xsangka itulah kali terakhir kami bertemu n bercakap...

Al-fatihah utk arwah semoga rohnya ditempatkan dikalangan golongan org yg beriman..

1 ulasan:

  1. aku pun amat terkejut dgn perkabaran ni..
    konvo nanti kita dah kurang seorang rakan..
    aku pn x rapat dgn dia tapi kalo dah nama budak hutan, jarang yg nk bermusuh..
    semoga arwah tenang di sana..
    AL-Fatihah..

    BalasPadam