Khamis, 2 April 2009

Gemok 2

Hari:Rabu (1 april 09)
Masa: lebih kurang jam 10 am gak
Tempat: Tingkat 2 fak aku laluan ke makmal it

Shah: huda..huda..jap..
Huda:apa shah?panggil2 aku ni..aku hanya memusingkan kepala menoleh ke belakang..
Shah:aku dgr ko dh GEMOK..
Huda:sape ckp dgn ko ni?
Kelihatan gaban di belakang shah,adakah beliau yg bercerita,mustahil, lelaki xkn la bergosip benda kecil pasal kenaikan berat badan aku??musykil..
Rafizah?cepat tol beliau bercerita dgn shah?tp bila masa pulak diaorg main msg?
aku hanya menjeling tajam ke arah gaban..geram..
aku berlalu pergi membiarkan 2 lelaki td terkapai2...

Masa: 4.45pm
Tempat: Makmal entomolgi

Huda: shah saper ckp dgn ko aku dh gemok ni?
Shah:Gaban yg ckp dgn aku kat rumah semalam..cakap ko dh berisi..sbb 2 aku panggil ko td..
Gaban???arhh...
Shah:Tp dia ckp ko makin comel bila berisi xla mcm dulu kurus jer..
Huda:yela ko gaban ckp mcm 2..
(dlm hati terpk2 mungkin shah sajer nk kenankan aku,yela hr ni april fool,saje nk bg aku kembang...sbnrnya dh kembang sket sbb gaban ckp aku comel.hehehe..)
Shah:yela gaban ckp mcm 2,aku pun pelik gak ckp ko berisi tp puji lak ko ckp ko comel...
Huda:yela ko..bohong la..(dalam hati cayer,dh kembang bnyk..bkn senag gaban nk puji)
Shah:iyela..
Huda:yela 2...

eleh gaban kemain kutuk aku kat parking moto smlm ckp aku gemok,tp ngan housemate dia ckp aku comel...lalalalala
gaban,kosmate aku agak hensem..seorg lt muda..menjadi kegilaan pegawai kadet army kat tmpt aku,juga menjd kegilaan bg kwn aku..aku xbrape giler kat dia tp suka tgk body dia yg tough 2 n mata yg sepet...lalalala
klu gaban baca mau kena gelak ni...

4 ulasan:

  1. hmmm....
    kau tak gemok...
    just gemuk...
    ngehehe....
    ade org suke kau eh...
    hehe....

    BalasPadam
  2. mana ada ko ni...dia kn kutuk aku 2..smpai skang mcm mpi beb dia tlg amek aku..tau kwn aku yg mmg fanatik giler kat dia mau tercetus perang ni..hahahah

    BalasPadam
  3. hehehe...ye la 2
    sbnrnye dlm hati berbunga riang
    smpi jmpe pon dh xtau nk kata apa
    kelu lidah utk berkata-kata
    huhuhuhu...

    BalasPadam
  4. tanpa nama..bukan kelu lidah utk berkata-kata la..tp malu..aiseh sejak kejadian hr 2 asyik terserempak je dgn beliau..

    BalasPadam