Isnin, 13 April 2009

Gabai lg..bukan gaban ek...

Berkelah???
hr sabtu ari 2 aku g berkelah ngan kwn2 aku mok n della..
kitaorg ber3 g gabai jer..
pg2 aku g umah della bw brng memsk skali..
msk bihun n sandwich sbgai bekalan kat sana...
perjln ok tp dipertghn jln ujan renyai2..
aku xbrani sgt nk redah,sbb penglihatan aku agak terbatas...
tp smgt nk mandi punya pasal aku gagahkn jugak..
smpai kat sana,agak penat(sbnrnya teramat penat) nk sampai ke port menarik..
dpt port aku terus buka bekal..
lapar giler,xbleh blah perut aku..
pas mkn mengisi perot sesi menenggelamkan diri dlm air..sejuksss....
gigillll giler aku..
best dok bwh air terjun,rs cam diurut2 jer..
sian mok cincin dia ilang..
kali ni org xrmai sgt mcm ms aku g dgn adik aku hr 2..
tp hajat nk main batu gelongsor 2 xdpt gak sbb rmai org..
kitaorg borak2 dlm air,best dh lama xberbual dlm suasana yg nyaman mcm 2..
tp yg xbest bila tgk kapel2 mandi bersama..
aiseh..berbulu mata..
ada 1 minah 2 ketat je muka dia
ish abaikan la pasal minah 2,xkenal pon beliau..


perjalanan balik sgt mencabar..ujan..
igt sket je ujan,rupa2nya sepanjang jln ujan..
hr dh gelap+ujan,mmg aku dh xnmpk apa..
mana jln,mana lubang,mana bahu jln aku main sauk jer...
tetiba ms kat trafik light moto aku mati..aku dh gelabah,xtahu apa2 lnsg..
jgn la jd pape moto aku..nk jd pon jd la kat tmpt aku..
sian kat senior aku,aku tipu dia..kata xjd g gabai..
sbnrnya aku ajak2 ayam jer..
rupanya ayam nk ikot..aiseh..
tp idea bernas aku membohong beliau ternyata menjadi...
sory ek,esok2 sy g sy ajak beliau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan