Isnin, 6 April 2009

Gaban Lagi..lagi2 Gaban...

Smlm jam 11 mlm akhirnya aku slmt tiba kat hentian serdang..penat gak bdn aku balik kg dlm masa 1 hari jer..sabtu aku gerak dr KL-jhr n ahad aku dh blek semula..owh lupa nk bg tau aku balik sbb kenduri kawen kwn baik aku ms skola dolu2..ain jamali...
gambar persandingan beliau akan aku publish jap lg..aku xbw kamera hr ni so xleh la nk transfer ke lptp kwn aku ni(lptp aku belum sempat aku repair krn kekangan kewangan)

GABAN????
naper aku nk citer pasal dia???
Smlmkn aku sampai kol 11...aku dh minta tlg aqil jmput aku kat hentian 2,ms aku smpai aqil br bertolak dr rumah aya kat PJ..aku pulak ms 2 mata mmg dh berat giler..dgn berbaju kurung lagi..aiseh mmg rimas la..teksi xbnyk lak..sape nk naik kena tahan..mesti mahal 2..aku berkira2 dlm hati malas la..tggu je la aqil..sedang aku bosan2 tgu aqil aku main2 la hp aku..tgk senarai nama kat contacts aku..terigt ayu,minta tlg dia la amekkan aku..aqil mesti lmbt lg smpai...aku segera call ayu..tp dia xangkat..maybe dh tdo kot..tp aku rasa dia ngah bergayut 2..xpela tgu je aqil lg...

tgh tgk2 senarai contacts nama terlalu nama gaban...em try la minta tlg gaban...tp nk ke dia tlg aku..dia dgn aku pun berckpnya bole kira..ms sama2 study dulu mmg susah nk tgk gaban berckp dgn aku..last ckp dgn aku pon ms dia ckp aku gemuk mggu lepas..
xpela try jela msg gaban..sure dia xnk kot..tp xpe try jer..

Huda: Salam.Ko ngah watpe?minta tlg leh?amek aku kat k10.
Gaban: K10??tgu jap...

Ish gaban nk dtg amek aku ker ni?mimpi ke aku ni...mcm xcayer jer..

Huda:Ko dtg amek aku ker? Aku kat hentian serdang tau..tepi K10

Gaban xreply dh msg aku..memain je kot dia..
xsmpai 5 minit gaban dh terpacul dgn moto 125Z dia..alamak gaban dtg naik moto lak 2..ada helmet spare..utk aku ker?..alahai gelabah dh aku..
xtahu apa reaksi aku ms 2..adoi malu la...lg2 plak ada inter army kat situ..lg la aku segan nk naik moto dgn gaban...
gaban bw moto slow giler,xbyk yg kitaorg bual atas moto..gaban tny mcm mana aku leh ada kat situ..dia xtahu rupanya klu org dr arah selatan mostly mmg trn kat situ jer..aku just tny dia bila masuk hutan balik..dia ckp hr ni dia msuk hutan semula..2 sajer perbualan kitaorg...msg2 snyp smpai la kat kolej aku..1 hal aku igt gaban akan drop aku kat mana2 sblm smpai kolej,alih2 dia drop aku dlm kolej..xsegan ke dia ni..dia kn org glamer...

4 ulasan:

  1. owh...
    ko ngurat budak glemer eh...
    hehehe...

    BalasPadam
  2. bkn setakat bdk glemer je yg dia ngurat 2
    bdk 2 ramai peminat tau
    klu peminat2 dia sume tau, habis la

    BalasPadam
  3. huhu..tanpa nama..mana ada i ngurat beliau tau..i just minta tlg dia jer..
    woi atong kecoh tol nk bg tau mak aku..aku xde pakwe yg ada kereta la nk minta tlg amek..

    BalasPadam