Khamis, 26 Mac 2009

Mari kita gam kasut

Pagi td pg2 aku mencari tukang repair kasut
aku ke tempat beser makcik kat maybank
kasut ni pemberian mak aku sbb dia dh xleh nk pakai sbb xmuat,jd aku pon dgn bebsr hati mengambil kasut mak aku..
wpun kasut murah tp ada sentimental value gitu..
sementara menunggu kasut aku digam n dijahit,mata aku mmg berat,bape kali entah aku tersengguk2 kat dpn makcik 2..lama gak proses mengegam n menjht kasut ni nk dkt 1 jam..adoi..
aku membelek sandal yg aku pakai..sandal aku ni lg agak menyedihkan,tapak dh terkopek2 nk buang teramatlah syg,sungguh bernilai pd aku..
aku tny pd makcik klu sandal mcm aku ni boleh gam lg?
makcik 2 ckp boleh..padahal aku dh segan gak sbb sandal aku ni dh layak kot ditongsampahkan je sbb tapak sume dh haus mmg klu jln kat kwsn bsh @ berair boleh tergolek dibuatnya..tp syg punya pasal aku gam je tapak sandal 2, at least 1 sandal aku yg layak ditongsampahkan boleh diguna semula n kasut pemberian mak aku boleh la bw g kelas..

2 ulasan:

  1. heh heh heh..
    baguz..
    elakkan pembaziran..

    BalasPadam
  2. tol2..jimat duit aku nk beli sandal baru,lg2 ngah musim ujung sem ni..phm2 la..

    BalasPadam