Jumaat, 13 Mac 2009

Fire Drill..

Malam td tetibe lak kolej aku wat fire drill..aku mmg dh plan nk bgn awl pg sbb igt nk stadi.yela ptg ni aku test tp apa pun aku xbc lg..mata aku cepat je terpejam bila bc nota ni..br aku terjg aku dgr bunyi loceng yg panjang..terasa cam zmn skola lak dulu,loceng abes masa, loceng rehat n loceng yg paling dinanti2kn loceng tamat persekolah pd hr 2...berlari2 la ke asrama mengejar mknan tgh hari...uish rindu lak zmn skola...

berbalik ke fire drill kolej aku,mmg aku xsempat pk apa,cr seluar track sbb aku tdo mmg agk kurang sopan,tudung,kejut rumate aku yg xnk bgn2 last2 aku tggl je dia..aku ngan dia pun bkn baik sgt,bper kali je aku berckp dgn dia seumo aku dok sebilik dgn dia...

rupanya xsumer trn ms fire drill 2,bdk blok aku n blok kijang rmai xtrn..apala diaorg ni,wpun pun ni acah je,dgr loceng kecemasan trn la,kot2 terbakar betol ke,kn naya je..mlm td bomba,ambulans sume ada..mcm terbakar betol je...sejam berlalu aksi berlakon ni sumer tamat,balik bilik aku xleh nk smbg tdo,kena la stadi kang ptg ni aku blurr plak nk jwb apa..

test hr ni ms terpnts yg penah aku siapkn.dlm 30 min aku dh siap jwb.nk kuar tp malu kang org ckp teror tol(pasannya aku)...bila dh ada 3-4 org kuar aku pon kuar dr bilik ujian 2,xbole la lama2 ngadap soalan 2,ada je yg aku nk tukar jwpan..

ptg ni mcm biasa xtvt melepak bersama della n mok..mok aku terign sate..hehehe

2 ulasan:

  1. perhg!!~~~~...
    sungguh menusuk kalbu permintaan kamu itu...
    hahaha..
    jgn lambat petang ni...

    BalasPadam
  2. lagi sekali aku ditinggalkan terkapai-kapai tanpa arah tujuan. sungguh hina diriku ini.

    bising!

    BalasPadam