Ahad, 17 Januari 2010

Murahkanlah Rezekiku

Alhamdullillah..
Agak terkejut, kadar denyutan jantung aku mula bergerak pantas..
Terasa seperti mahu terkeluar jantungku..
Aku cuba stabilkan kadar denyutan jantung
Aku mundar mandir di perkarangan pejabat aku
Mungkin kini tekanan darahku mula meningkat
Bukan lagi pada paras normal 95/60 aku tapi entah brape la agaknya

Perkabaran ini agak menggembirakan aku
Sungguh aku xsangka, kerana sumer kwn2 ku senyap
Tiada perkabaran @ sebarang berita dari mereka
Selalunya jika ada panggilan temuduga pasti agak kecoh dan hangat

Terima kasih kepada RAFIZAH kerana beliau memberitahu kepada aku bahawa dia tersenarai panggilan temuduga utk PERHILITAN
syukur aku mendengarnya,
aku pula masa perkabaran dia mendapat temuduga aku berada di Kuantan
aku tidak mengharap mendapat panggilan juga kerana aku tahu aku baru sahaja mendapat jawatan tetap di JPSM, jadi aku hanya berserah kepadaNYA
jika rezekiku aku bersyukur ke hadrat Ilahi

Murahkanlah rezekiku
Pagi ini aku ke pejabat, menyiapkan sedikit kerja
Mengambil peluang, menyemak nama utk temuduga
Alhamdullilah tersenarai
Langkah pertama...

Semoga apa yang di rancang akan terlaksana
Aku harap perkara terbesar dalam hidupku aku berlaku pada tahun ini
Semoga impian kami berdua terlaksana
AMIN....

1 ulasan:

  1. Owh, aku doakan kau disatukan tahun ni jugak nok..
    Tahun ni semua mood nak kawen...
    Anyway, tahniah..
    All s.w.t bless u.. =)

    BalasPadam