Khamis, 21 Januari 2010

Kelahiran Yang Dinantikan

Semalam genap 1thn 6 hari usia ZACK aku. dan semalam jugalah kehadiran insan baru dlm hidup aku dan en shah,V nama diberi.ZACK dah ada teman, walaupun berlainan jantina aku harap ZACK suka, xakan merajuk atau buat hal dgn aku sejak dh dpt sedara baru ni.
agak lama aku menanti kehadiran V dlm hidup kami tidak spt ZACK hanya 3 hari aku menunggu.bersyukur aku V lahir tanpa cacat cela, kehadirannya mmg amat dinanti2kan oleh aku n en shah.ZACK kini tinggal berjauhan dgn aku.kini 'dia' di Kuantan, bukan merajuk kerana kehadiran V, tetapi dia menemani en shah yg kini berseorangan di sana. V buat sementara waktu akan menemani aku buat di sini.
biarpun kehadiran V mengeratkan lagi hubungan aku n En S, aku teramat rindukan ZACK aku.
aku harap xlama lagi ZACK pula akan menemani aku, V pula menemani En S.
Aku harap dlm masa 5 tahun lagi Cik City pula akan menemani kami berdua.

1 ulasan:

  1. huh lambat tol ko wish thn baru, dh nk msk bln feb dh pon...

    BalasPadam