Jumaat, 8 Januari 2010

Kelam kabut macam lipas

Huh, pagi tadi aku sampai2 je opis igt nk g laminate sumting, br nk balik meja aku terdgr suara pelat memanggil2 nama aku..
nulul..nulul...
aku menoleh, owh bos aku rupanya..

u,ada lagi x maklumat stok tapak semaian?
nk mcm haji punya..
i nk maklumat 2, pagi ni i ada meeting kempen 1juta pokok

dalam hati, alamak xupdate lagi..
yg kat aji 2 bila masa punya data ntah..

ada bos..
jawabku agak lambat..
data 2 ada kat anak buah aku,
aiseh lambat pulak dia datang pagi ni
aku dh xsenang duduk
panas punggung rasanya

agak2 dh nk dekat kol 8 br sampai
wahi, data tapak semaian ada? mr koh nak la, dia ada meeting

apa lagi dpt je pendrive,
aku update apa yg patot
masa nk print la pulak mcm2 hal,
orientation kertas salah, dh bnyk paper aku guna..
geram, time nk cepat ni la mcm2 hal, adoi x analisis lagi
xpela aku hantar jela apa yg aku ada
huh mmg kelam kabut dibuatnya

bos aku siap pesan hantar maklumat 2 kat bilik mesyuarat
apa lagi tgk bos aku dh g meeting lagi la aku xsenang
mmg kelam kabut macam lipas..
lipas yg berlari2 apabila disembur sheltox
akhirnya aku berjaya siapkan data yg bos aku nak..

kelam kabut macam lipas
sudahnya aku tersalah save,
argh....kena buat balik
tp nasib baik aku print dulu sblm save
jd ada la hardcopynya
softcopy ni kena buat semula..
SEMULA
mmg la sape yg sembur sheltox pagi ni????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan