Rabu, 20 Januari 2010

Berkopiah, baju melayu, kain pelikat+menaiki motosikal berkuasa tinggi,kain terselak sampai ke peha

Pagi tadi, kira2 jam 6.25am pagi aku sedang berjalan kaki ke stesyen LRT Sg Besi.
hari masih gelap, tp sejak menjadi warga kota
gelap atau siang semua manusia bekejar2 utk tiba ke destinasi yg dituju tepat pd masanya
aku juga termasuk dlm golongan itu
mencari rezeki di kota bukanlah perkara yg mudah, banyak cabarannya..
apa yg aku merapek ni, jauh tersasar dr tajok..
balik ke pangkal jalan

tiba di suatu simpang tiga, terdengar 1 bunyi enjin motosikal yg agak ganas
wow motor besar
mmg menarik minat aku
sbb aku menyukai motosikal berkuasa tinggi
sedang aku memerhatikan penunggang motosikal itu
keadaan agak gelap
jd aku menjegil2kn mata aku supaya boleh melihat dgn jelas penunggang motosikal tersebut

alamak, batal air sembahyang aku
kurang pahala
tertengok aurat pakcik yg nk g masjid
giler apa pakcik ni, seksi tol nk g masjid
klu pon nk ranggi, p masjid 2 agak2 la
jln kaki ker, lg banayak pahala
ni sexy giler aku tengok..
nsb baik gelap, klu x mau aku...hurmmmmm...

2 ulasan:

  1. Hahahaha....
    Amboi nok.. menikmati alam semesta..

    BalasPadam
  2. hehe..tp kabur la, xnmpk gebu ke x,ke berbulu lebat ker...hahahahahah

    BalasPadam