Khamis, 17 Disember 2009

Messnite


Saje aku tepek gambo aku pakai mess kit ni..
Saje nk citer aku g dinner hari ahad lepas (13/12/09)..
Ni dinner julung kali diadakan utk PSSTLDM seluruh Malaysia..
Aku g sebagai seketeriat je..
Aku di detail utk jd penyambut tetamu.
Paling aku xleh blah aku kena sambut Panglima Tentera Laut dan isteri..Giler apakah?????
Memang nerbes la.
Siap aku tersepak kaki CN beb..nsb baik la xkena charge kat situ gak.
Siap salam CN lg (haram dlm Islam, tp sbb dia dh hulur aku sambut la)
Kang aku xsambut kena turun kat situ2 gak..
Paling aku xleh blah aku kena detail jd partner kpd pegawai yg xde pasangan..
Pas aku rehersal, ada la sorang Lt. panggil aku jd partner dia..
Gatal leh tahan..aku pon ngelak2 la jd partner dia..
Padahal mmg aku dh kena detail jd partner dia..
Maaf la tuan, sy dh kena detail jd partner org lain..
2 je aku ulang bila dia soh aku jd partner dia..
Sape nk jd partner dia, perasan hensen kot..
Siap ckp kat aku, sy nk partner yg cun2 jer..
Klu partner sy xjd dtg sy nk awk jd parner sy..
Apa2 pon sy nk awk gak..
Ish..xhengen aku jd partner dia..
Agak2 aku xlayan dia, dia tunjuk gambar anak dia..
Pas2 dia ckp dia cuba minta tlg kwn dia jd partner..
Ada aku kesah??????
Gatal...
ada ayat dia yg buat aku rasa nk bagi tumit heel aku kat dia..
seb bek aku jd Puan Nurul Hidayah...partner sape entah..yg penting suami dia pon xdtg,
jd aku ngan kwn aku dpt la mkn free..
tenkiu tuan2 yg xdtg messnite, dpt sy mkn free...hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan