Selasa, 15 Disember 2009

LEPAS GERAM

Saje aku bagi HURUF BESAR tajuk aku...
Mmg aku nk lepas geram..
Huh..aku mmg ngah geram skang..
Geraaaaaaaaammmmmmmmmmm sangat!!!!
Main lepas je kerja bila bos dh minta tlg aku jd buat kerja ni..
Kerja hakiki dia ni, aku tolong je bg pihak sbb peg atasan kosong..
Nk cari maklumat pon semua aku..
Minta tlg pon ssh..
Aku buat dpt je, kena la usaha sikit....

Sorang lagi asyik citer pasal perempuan je..
Rimas aku..
Igt dia ensem ke apa..
Patot la dh tua pon xkawen..
Semua perempuan dia nk usha..
Agaknya mmg org negeri dia majoriti perangai mcm ni..
Pleaseeeee..perasan hensem..

Sape leh tlg aku humban 2 umat yg buat aku geram ni????
Sorang nk harapkan aku buat semua kerja,
Minta tlg ada je alasan..
Padahal ni tgs dia..
Masukkan data pon susah ker????
Sorang lagi perasan hensem..
Padahal xhensem langsung pada aku..

Huh..pergi m****** la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan