Selasa, 2 Mac 2010

Dia Yang Memahami

Agak lama aku xmasuk opis.
Mgu lepas aku exam...harap lulus hendaknya.
Aku kini dh jd tunangan org..
Citer pasal pertunangan n gambo akan aku upload kat entri yg lain..
cuma hari ni aku rasa gembira sbb kwn sepejabatku memahami..
mmg benarlah org berumur ni memahami..
aku bukan jatuh cinta dgn 'org tua' yg aku ceritakan..
cuma sikap n pendapat dia mmg selayaknya sbg seorg dewasa n ayah..
dia seperti bapa kpd aku di opis ni.mmg kdng2 suka buli aku tp kata2 'org tua' ni sgt membantu aku.di lapangan pon dia bnyk membantu, xbanyak kerenah n cakap bila aku minta buat semakan di tempat yg jauh n memerlukan masa berjalan kaki yg lama, dia akan menurut arahan kerana bila waktu kerja dia menghormati aku sbg ketuanya.
aku xde kerja sgt hari ni..jd tersenyum2 la tgk gambo masa majlis pertunangan aku.
mmg betol kata2 org opis aku. badan je kat opis tp jiwa ngah melayang....lalalalala

p/s:en shah jgn salah faham plak entri ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan