Khamis, 11 Februari 2010

Sangat Letih..pENGALAMan mENGERIkaN

xtahu kenapa bdn aku sgt xbesh hr ni..
terasa lenguh sgt2 bdn aku ni..
rs nk minta tlg sape2 je tlg pijakkan @ urut badan aku ni..
letih membuatkan rs mengantuk yg teramat sgt...

semalam..aku ada story menarik
perjalanan ke kajang sgt2 menakutkan (bukan kerana hantu @ seangkatan dgnnya)+mengerikan
aku berhadapan dgn 2 kemalangan sepanjang aku ke kajang.
yg pertama di besraya..sedang best aku men'drift' kat selekoh kat area ktmb serdang tetiba kereta di dpn aku membrek..terkezut..owh jam rupanya..
aku memperlahankan kelajuan..pelik pulak aku jln dh jam teruk sedangkan br jam 5.15 pm..
sehinggalah aku melewati kawasan kejadian baru lah aku ketahui ada kemalangan di lorong kanan.kereta n lori..agak ngeri..aku meneruskan perjalanan dgn kadar kelajuan yg sederhana.
keluar ke susur kajang, pergerakkan kereta perlahan. sekali lg aku pelik, selalunya waktu begini jam xlah sebegini teruk..mmg xbest memandu dlm waktu jam ni..suhu bdn mmg cpt je nk naik..last2 aku bebel dgn stereng.xde sape nk aku bualkan, dgn stereng la aku bual...
kemalangan kali ni agak ngeri..aku lihat sekujur tubuh yang telah dilitupi sehelai kain (agaknya) bewarna hijau..terus aku rs nk patah balik..nk batalkan rancangan ke kajang, aku dh wat appointment jd aku teruskan perjalanan..
Ya Allah selamatkanlah perjalanan ku ini pergi dan balik..

aku jd fobia, jd pg td wpun aku dh terlewat ke opis aku still bw slow jer..takot beb..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan