Selasa, 9 Februari 2010

Menghitung Hari

Tinggal bape hari je aku nk jd tunangan org..
Nerbes, epy, gemuruh, gembira, suka
semua bercampur baur dlm hati aku skang..
hantaran sumer aku serahkan pd akak aku utk tolong setelkan
aku agak bz bulan ni
dgn temuduga, exam dan hal2 pejabat..
mmg xmenang tangan..
seb bek la bos aku fhm aku bz nk g temuduga, jd dia kasi kejer sket2 jer..
hahaha..tenkiu my bos...

majlis aku ti wat simple je
wat kecil2an..
mcm2 hal aku dlm otak aku ni
mmg banyak ek dugaan
ni baru nk tunang, klu dugaan nk kawen mcm mana la pulak

owh ya, kwn2 tolong doakan aku supaya berjaya utk temuduga G41 JPSM
esok aku akan menghadapi temuduga..
otak aku kosong
smlm mock intebiu ngan bos aku main tibai je
siap xtepat lg jwpan aku..
hahahaha...

nerbes nk jd tunang org..agaknya nk jd bini org
mcm mana la pulak nerbes dia ek???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan