Rabu, 3 Februari 2010

Betul OR Salah

Betul ke salah tindakan aku menolak jawatan Pegawai Tadbir dan Diplomatik M41(kontrak)?????
ramai kata aku rugi sbb tolak, ada juga yg menyokong keputusan aku.
bukan senang nk dpt kata diaorg. mula2 mmg kontrak, tp selepas aku berjaya menyelesaikan syarat2 yg diberikan utk diserap tetap n berjaya baharu lah aku diserap ke jawatan tetap.
pening juga pale memikirkan apabila banyak pulak offer kerja.
entah wpun rmai org menyuruh aku terima tawaran kerana peningkatan kerjaya kat PTd mudah, tp aku percaya minat n kesukaan kita dlm bekerja juga penting. apa guna bekerja wpun gaji tinggi tp xgembira??????
apa2 pun aku sangat bersyukur di atas rezeki yang diberikan olehNYA.

aku xleh nk back keputusan, aku dh faks jawapan utk penolakan jawatan.
muktamad, aku sangat sayang n suka kerja aku sekarang.

3 ulasan:

  1. Apa-apa pun keputusan kau, aku sokong dan aku doakan yang terbaik.. orang aan kata sana baik.. sini baik.. tapi yang akan hadapinya adalah diri kau.. mana kau rasa kau happy dan selamat.. itulah yang terbaik tyuk kau.. mungkin akan datang ada tawaran lagi baik dari itu.. ;)

    BalasPadam
  2. thanks semua..lega skang, xrasa menyesal tolak ptd 2..

    BalasPadam