Selasa, 17 November 2009

Malas..Malas...Malas....

Huh..aku sangat bosan sekarang.
Perut dh mula memainkan bisikan biola yg bisa buat jiwa aku tersentap, nyilu, teramat lapar, (konon xnk amek heavy bekpes, nk diet.amek aku sekilo, lapar bangat)

Malas...malas...malas....
Repot dh setel, aku xtahu nk wat apa..
Malas nk semak fail yg nk kena audit...
Padahal kena buat gak 2..wajib..
Tolong aku
Marahi aku
Bagi moral aku up sket

Nk update blog pun aku malas
Ni aku sekadar menulis utk menghilangkan kebosanan
Ingin mencipta dan memanggil mud yg baik utk menyemak fail..

Aku terlalu lapar
Tiada tenaga nk wat kijer
Owh patot la,
bukan malas, xde tenaga rupanya....

2 ulasan:

  1. Hah.. boleh pon update.. aku ingat kau lupa password kau.. hehehe..
    Best nyer masuk hutan...
    Kalau aku sebahagian team kau, aku tolak je masuk dalam sungai, sebabnyer, for sure xpdc tu kau yg paling keypoh kan.. hehehe..
    Beb, kau snap la keindahan alam, tepek kat blog...
    shot cantek2 seket...
    baru la blog hutan....
    or, blog berhutan??.. hehehehe...

    BalasPadam
  2. aku kan bunga sekuntum dlm taman...hahahaha
    xbek wo//dak2 aku sumer tlg ok..diaorg baik..aku kan adik...

    BalasPadam