Rabu, 25 November 2009

Biar Gambar Berbicara 2



Ni gambar sewaktu aku wat semakan kat HS Bukit Kinta, Daerah Hutan Kinta Manjung, Perak.


Masa ni aku g 4 org termasuk pemandu. Kat sini jalan nak masuk ke kawasan sgt la teruk. Pacuan 4 roda yang aku naiki hampir terbalik..Mujur xjd apa2. Masa kejadian aku keluar dari kenderaan, sanggup berjalan kaki kerana takot sebarang kejadian tidak diingini berlaku. Jadi aku lihat kejadian pacuan yg aku naiki sudah senget ke kanan.Alhamdullillah tidak jadi perkara buruk terhadap pemandu aku, jika tidak pasti jenuh aku nk kena jawab dengan pegawai atasan.








Ini lah keadaan jalan masuk yang sudah rosak teruk..Kedalaman lubang dianggarkan kira-kira 5 meter kot..cuba la korang tgk gambar opismate aku sgt kecil berbanding dgn lubang yg terjadi.so pk2 kn la..klu jth kat dlm 2 ssh wo nk kuar...









Pemandangan dari aras 700m apl.



Aku dan pokok





Aku with en kamal.


klu xde ahli team yang lain aku bw en kamal je.tp aku selesa panggil atok, sbb dia pon dh berumur.nk panggil kamal je cam kasar je kn.
ahli yg len ialah k.ani(tiada dlm gambar)
dia la slalu teman aku klu msk utan.sama bahagian dgn aku tp lain seksyen.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan