Rabu, 25 November 2009

Biar Gambar Berbicara 1

Kerana kamu MOK aku tepekkan gambar sewaktu aku bekerja..
Aku bekerja la beb, jd xsempat nk snap gambor yg indah2..sumer gambor yang aku tepek ni adalah gambor utk aku wat laporan..
harap ko suka..
Ni sumer gambar aku masa wat kerja kat HS Tekai, Jerantut, Pahang..





Meniti pokok yang tumbang di kawasan bercerun.agak sukar kerana takot terjatuh..




Aku with My Team.
Dari kiri: BrO, Wahi, Aku, En Awang (my Bos), Azmi n En Zali (Driver)

Belalang kaler coklat yang buat-buat menyamar mcm daun kering.
Tapi kantoi gak dgn aku..



Tahi 'atok' @ gajah..
kat tepi tahi ni aku pon 'melepas' tp jauh sket dr tahi ni la,
asyik tgk kiri kanan je, line clear ke x..kot2 la tetiba 'atok' muncul..





Pandangan dari aras ketinggian 400m..




berjalan kaki ke kawasan kerja





Tiada ulasan:

Catat Ulasan