Jumaat, 24 Julai 2009

Makan Luar...Kerja Luar...



Saje aku tepek gambo aku masa kerja luar kat HS Kluang hari tu...
gambo kat papan kenyataan 2 ms 2 aku masih segar lagi,baru memulakan langkah untuk membanci.
Aku g Kluang,kg halaman aku tp aku xsempat singgah ke rumah,sedikit terkilan.aku igt nk belanja peg n forester aku roti bakar kat kluang station,tp xberkesempatan jugak..keluar dari hutan jam dah kol 3, kami makan tgh hari terus..memandangkan esok nk kerja,jd kami mengambil keputusan utk tidak singgah dimana2..hanya singgah utk membersihkan diri..
Kamu fhm2 saja lah bekerja didalam hutan,bagaimana rupa aku selesai melakukan tugas,,
Itu belum lagi kisah aku tergolek dlm hutan, mmg malu,peg beb tertonggang dlm hutan..mmg jd bahan anak2 buah aku la.tp bila dh penat kn tunggul yg kecik pun aku xlarat nk langkah,sudahnya aku tergolek mencium tanah..mula2 jatuh aku terdiam,blurrr....nk bangun baru terasa lutut aku sakit,napa la aku jatuh atas tunggul,cubalah jatuh atas salji ke,duit ker..best gak...aku bangun cepat2 buat2 sapu lutut n terus jalan..balik hotel baru aku cek lebam gak lutut aku...
kat sana aku xcek pun pacat ke apa sumer,aku XNK cek,nanti aku geli..
hari 2 jugak aku 1st day peot,adoi mmg sengsara la sket,perut wat hal.aku pulak asyik nk terkucil,jd aku melepas la kat 1 anak sungai..xsenonoh betol aku ni..hahahaha
alamak jam dah kol 5,aku nk balik la..
Aku agak kelam kabut, mana nk study,mana nk cek kawasan, pasal tabung kehormat lagi..sumernya buat aku bercelaru...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan