Rabu, 15 Julai 2009

Kesejukan Membuat Aku Asyik.....

xtahu la nape aku rasa pg ni sejuk sesgt kat opis ni..sejuk sampai ke tulang itam..rasanya aku xOn pon aircond..ujan ke kat luar..malas tol nk jengah tingkap..
hari ni agak bosan kat opis..bukan agak tapi teramaaaaaaaaaaaattttttttttttt la busan..xtahu nk wat apa,kijer sumer dh setel..cewah sudahnya aku plak melongo kat meja..xtahu nk wat apa..
nk surf tenet dh busan..
nk menulis idea xdtg..
nk study utk exam nxt month mud xde lg..(kira2 tggl 2 mgu je lg aku nk exam)
exam?????
aku igt dh msk alam pekerjaan ni xpayah la kot nk exam2 lg..
tp xsangka lom pon baper lama aku dok opis dh kena seat exam..
sama je mcm zmn stady..
tp exam ni menentukan masa depan aku, klu xlulus kena amek lagi..kena lulus gak,klu x,xkompem la aku..
aku plak mmg jenis bukan suka stady..
zmn stady senang ada geng...pape geng bole tulun..hek2...
tp exam aku kali ni mmg mcm exam dendro n undang2 hutan je aku rasa..
entah la ek..
lg nxt2 week aku akan bz, kuar masuk utan je la aku..ganu,kelantan,perak,pahang,johor...sumer projek kena semak sblm puasa..
geram gak dgn kontraktor ni,aku call2 xdpt,skang ni dh nk dekat puasa br nk bg tau projek dh siap..aik slama ni senyap jer..bole cayer ker..bole cayer ke kerja diaorg dh setel????
eh aku citer camni agak2 kena tangkap x????huhu..
kerja aku????
ok la...
aku hepy cuma kadang2 rasa busan menggigit kalbuku..
xde geng nk mengumpat (anyam ketupat je aku ni)
xde geng nk gelak2..
xde geng nk melalak a.k.a nyanyi..
kadang2 aku berharap ada la kwn2 aku masuk kerja sama bahagian dgn aku..sungguh kdng2 aku trase terseksa kena bersikap matang..bosannnnnnnnnn.............

1 ulasan:

  1. sabar je la ye uda...klu rse2 xleh nk msuk ilmu stdy 2 uda wat la mcm zmn blaja dlu membaca smbil tdo, cnfrm msuk sume ilmu dlm bku akta perhutanan 1984 tue...

    BalasPadam