Isnin, 6 Julai 2009

Aku masih Disini

Dah lama aku xmengupdate blog aku..
Bln jun lalu aku sibuk dgn pentauliahan aku..alhamdulillah aku dh ditauliahkan kat UTM Skudai 20 Jun lalu..
Cite pasal aku kat sana nanti aku entri kn di lain hari..
aku menulis ni pun dh agak lewat..kiranya waktu kecemasan nk balik kijer..heheheh
KIJER?????
nti2 la aku post di entri yg lain...ni mmg waktu kecemasan nk balik..aku menulis ni pun sbb dh gian lama xmenulis..
banyak benda aku nk tulis, tp masa slalu cemburu dgn aku,jd sedar2 je waktu dh nk balik..
pergh betapa dedikasinya aku kn????
hek2....aku jarang ada kat opis,minggu ni je baru aku ada kat opis,ni pon esok aku ada kursus kewangan kat ULP,Kepong sampai Jumaat ni..
so aku xmsk opis lg la..
Ish apa la yg aku merapek ni..tinggal 2 minit masa kecemasan nk balik...cepat la bunyi loceng...
hurm...ada loceng ke kat tmpat kijer aku ni???igt skola apa..ok..tata aku nk balik...mengantuk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan