Khamis, 21 Mei 2009

Gelora di hati

Yes akhirnya aku berjaya menghabiskan episod terakhir Gelora Di Hati Sara..
mmg best citer ni..wpun dh 2x ditayangkan kat tv aku still masih follow citer ni..
memandangkan aku kena pulang awal ke kampus,jd aku xdpt menonton episod akhir citer ni kat tv.nasib baik ada kat youtube..

skang ni aku ngah tggu utk muster(a.k.a rollcall).esok dh bermula latihan.malas sungguh aku nk ikut latihan.mengenangkan aku dah nk tauliah nk xnk aku kena gak ikut latihan ni..
jam dh kol 10,patotnya aku dh siap terpacak kat dataran kijang,tp malas melanda2,aku masih didpn lptp aqil menulis sedikit cebisan perasaan.budak army dh rollcall dulu..aku terdengar mereka mengira..kena pt la 2 kot..alahai mlm2 br hr pertama rob dh kena ke mlm ni???ni yg buat semangat aku luntur..1,2,3 je dr td dak army ni..
su dh mula mengigtkn aku dh jam 10..
ok aku chow dulu nk g muster..

papai...saje aku tulis entri ni..menunggu rakan2 menjerit memanggil aku utk turun muster...hahahah saje kasi diaorg test suara guna high note...hahaha

ceit,azma dtg ke bilik membawa perkabaran muster ditunda jam 2230h..hampes..aku dh siap pakai pt ni bole pulak dia tunda..nmpaknya lg lama la aku mengadap lptp aqil ni..

henpon aku berbunyi..kwn aku tepon..k lain kali aku sambung k..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan