Sabtu, 4 Januari 2014

Throwback..Pengantin Baru 2010..

Eceh..eceh..tetiba lak aku nak layan gambo masa jadi pengantin dolu2..xla dolu sgt..baru 3 thn je..Meh aku tepekkan gambo masa aku jadi pengantin. Ni gambo masa kenduri kat belah laki..Gambo belah kenduri aku CD gambo ada kat dlm kotak dlm stor..malas pulak nk selongkar...Giler apa ngah pantang nk angkat barang berat2..nanti bentan sape yg susah????Owh aku sgt takot klu kena bentan, wpon aku xpernah kena tp aku sgt seram bila mendengar perkataan tu..

Jauh lak aku merepek..meh layan gambo masa aku kawen dlu..Baju putih ni masa malam berinai..baju hijau
ni masa bersanding siang..Aku pon xsuka sgt tgk gambo aku ni sbb nmpk gemuk..nmpk tembam giler..aku rasa sebab tudung dia kot..aku dah ckp dgn andam tu aku nk pakai tudung sendiri sbb masa pilih baju dlu dia pesan tudung kena beli sendiri.bila aku dah beli (Mahal ok..brand Ariani lagi)..skali andam tu nk pakai tudung dia..aku dah xde mood..tp xkn la sbb tudung aku nk ilang mood teruskan..jd gemok ke kurus ke yg penting aku dah jadi isteri yg sah kpd incik suami aku kan..


Nak citer gak pasal gambo ni..sebenarnya gambo ni baru je kitaorg dapat..dah 2 thn setengah baru kitaorg dpt album+CD+gambo dlm frame yg brader tu janjikan..masa dpt tu xde excited pon sgt nk tgk..giler ko anak dah besar kot baru dpt..ntah apasal brader tu lmbt sgt mk siap..dia kata dia eksiden la..ntah kitaorg pon xambil port sgt..janji gambo kawen dpt biarpon berkurun lamanya nk dpt gambo ni..dah la rege dia xkasi kurang.sesi outdoor yg dijanjikan pon xde..kecewa gak..tp xpe aku ajak incik suami repeat semula tahun 2020 nti..kiranya pas 10 thn lak..berangan jer aku kan..Nanti klu aku dah jumpa CD gambo kenduri belah aku, aku tepekkan ye..beza sgt masa kat umah aku pandai andam tu make up..nmpk kurus je aku..cewah..sbb kenduri belah incik suami aku angguk jelakan bila dia pilih andam dia..xkn aku nk komen kan..giler apa..wpon xpuas hati sgt tp syukur kenduri kedua-dua belah dah selamat dilaksanakan..ok aku nk update tarikh penting fasa perubahan bujang kepada jadi isteri orang..bukan apa takot aku xterperasan tarikh je.

28 Feb 2010  - Aku tunang dengan Encik Shahrul Azwan bin Mohd Sabri
10 Dis 2010   - Aku sah menjadi isteri kepada incik suami dengan dua kali lafaz..hurm..
11 Dis 2010   - Majlis walimatulurus belah aku.Simpang Renggam, Johor..Majlis ni serentak dengan abg                               aku..Kiranya majlis menyambut menantu sekali la..abg aku nikah 2 minggu awal dari aku.
26 Dis 2010   -Majlis walimatulurus belah suami aku lak kat Puchong, Selangor.


Malam Berinai 1



Majlis Berinai 2

Incik Suami yg Gagah

Incik Suami yg Encem



*Baju Yang kaler ijo masa bersanding tunggu aku upload dilain entri..line P1 aku slow plak mlm ni..
**Layan dlu gambo yang ada erk...
Selamat Malam Cinta ;)











.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan