Khamis, 2 Januari 2014

Setelah Sekian Lama

Hacum!!!..hacum....hacum....
Bersawang giler kot blog aku ni...ada la nk dekat 3 tahun 3 bulan aku tak hapdate kat blog kesayangan aku ni..Banyak citer aku nk kongsikan, banyak rasa yg aku nk luahkan tp....aku akui sedikit malas mk menulis sejak dah lama tinggalkan alam belajar..tp yg paling utama aku lupa password n dah tak reti camne nk buka blog ni...aku lupa sgt2 sbb opis lama aku dia 'block' bila aku nk ber'blog'..bila dah lama xbuka maka aku pon lupa la..

Hokey..meraban dah aku ni...aku nk hapdate peristiwa yg berlaku keatas aku sepanjang ke'hilangan' aku ni.
1. Aku dah selamat jadi puan bini kepada Incik Shahrul Azwan bin Mohd Sabri pada 10 Disember 2010.
2. Menjadi ibu kepada Umar Hamzah bin Shahrul Azwan pada 17 September 2011..(Aku bunting pelamin..Rezeki...)
3. Rezeki anak agaknya aku dinaikkan pangkat and dapat berpindah mengikut Incik Suami ke Kuantan pada Julai 2011 (Masa tu aku preg Umar 7 bulan lebih).
4.Aku kehilangan anak kedua semasa kandungan aku 17 minggu pada 18 Disember 2013.
5. Setiap kali ngandung aku mesti GDM.
6. Aku penjual Bedak Arab Kokuryu yang ORIGINAL...meh dapatkan Bedak Arab dengan aku..(Sempena Ualngtahun Kelahiran aku, aku jual dengan harga Hadiah Hari Jadi..So siapa yg nak dapatkan bedak ni call aku 019-6356869)
7. Incik suami agent Tupperware Brands..So, sesiapa yg nk dapatkan produk2 Tupparware bolehlah hubungi aku..Kita jadi mcm mak kita masa diaorg muda2 dolu..Giler dgn Parti Tupperware..hehehe

Banyak lagi aku nak citer tp nantilah dlu...Aku try godek2 password blog aku ni sbb aku rasa boring masa berpantang n aku nk ceritakan pengalaman aku masa berpantang sebab keguguran..Sebab aku baca  xbanyak lagi org share pengalaman berpantang sebab keguguran..Nanti aku ada masa aku akan ceritakan pulak pengalam aku berpantang keguguran..Tunggu next entri ok sbb anak bujang aku dah mula menjalankan operasi mengganggu aku bila nk menulis..Mula la dia sibuk nk tgk Upin Ipin la, Boboiboy la, Mickey la...

Dah kol 11.00 malam rupanya..Patotlah mata aku berat je..Kena masuk bilik n pura2 tido ni..klu x sure si bujang aku xmo tdo....Selamat Malam Cinta...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan