Jumaat, 20 Ogos 2010

Dugaan

betol la org kata, bila tgh darah manis ni lg2 hari nk dekat mcm2 dugaan yg aku terima...itu ini..tg dr berbagai2 arah..sungguh aku terkedu, xtahu yg mana 1 harus aku tepis jauh2..

hr ni 1 berita xbest, tetiba aku dpt call dr celcom nk tuntut hutang bil tertunggak..apakah?????aku xpernah kot ada bil tertunggak dgn celcom, bil2 aku ni tiap2 bulan aku bayar..lg2 bila org 2 sebut no 019-7354886.sumpah aku xpernah guna no ni..org 2 tny lg cik pernah pakai broadband ke apa ke berkaitan dgn celcom..huish..menyirap lak aku dgr org 2 dok tuntut hutang..wpun xbnyk mana bil 2 dlm amaun RM124.65 tp aku tetap geram.xnk bayar, bukan aku guna pon..tp yg aku musykil ni mana la org dpt salinan IC aku..siap tahu no maxis aku lak 2..sungguh no maxis aku ni dh berkurun lama xguna..aku pun call la Celcom center nk kan kepastian..pas tunggu lama operator dia nk layan panggilan aku, dlm hati dh berkira2 sape la guna IC aku ni..mmg dh abes pahala aku separuh, menyumpah2 org dlm hati..aku cuba cool..aku tny adik operator celcom 2 nk kepastian no yg digunakan atas nama n ic aku.aku tny org 2 nama mak yg dia gunakan..sah salah bukan nama mak aku...!@#$%^&*

org celcom 2 soh wat laporan polis, pas 2 g celcom centre. aku xnk bayar bil2 yg aku xguna 2...klu andai sekalipun aku kena bayar, aku xhalalkan org 2..aku doa2 biar perot dia muncit...

2 ulasan:

  1. biar betol uda, skrg ni mcm2 org nk bt naya kt kte kn nk amik duit kte padahal kte penat2 cr duit cr rezeki dorg senang2 je nk amik diut 2....mmg menyirap la, panas ati
    >fiza<

    BalasPadam
  2. ye fiza..entah la..geram jugak..harap2 pasni celcom alert la benda2 mcm ni, jgn tau nk buat untung jer..

    BalasPadam