Jumaat, 11 September 2009

Akhirnya..

Lama aku x meng'update' blog kat sini.
Aku xupdate bukan pasal malas, tp sbb opis aku dh block sume laman sesawang yg berunsurkan hiburan.ceit..mmg cam haram la..
bayangkan bole surf web yg ntah pape ntah. yg aku pelik facebook, friendster ala bagai 2 x di block pulak..aku tau sbb diaorg suka main benda 2, i2 pasal diaorg xblock laman 2..cam ****huh..

akhirnya hari ni aku saje 2 cuba buka blog aku n yes!!! dh bole buka..xkena block..lalalala..

hari ni beliau nk balik KL..gembira..
makin hari aku rasa maik sayang pd beliau..
tp kadang2 aku ragu2 juga, takot terkena mcm dulu..
merana beb..bukan senang nk recover balik hati yg terluka...

beliau dh jd uncle ms 090909 yg lalu..adik beliau dpt baby girl..
best je dpt baby usia muda..sure leh dpt anak ramai..impian aku 2 nk anak ramai..baru meriah rumah..lalalalalala..

xsbr nk tgu beliau balik..sgt rindu...
jiwang pulak aku ptg2 ni..
fail meja xsiap lagi, bole lg aku update blog..
xpe bos nk draft je fail meja ni..isnin leh smbung wat..yg penting siap sblm cuti raya sbb naik raya dh kena anta..
xsenang tol nk cuti raya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan